Hoe ga ik te werk?

Tussen strategie en realiteit zitten heel veel Waarom-vragen, die ik je graag stel! Focus = key

Door jou aan het woord te laten kom ik erachter Waarom je doet wat je doet en of dat een goed verhaal is. Snappen jouw stakeholders precies waarom ze bij jou moeten zijn en welk voordeel ze dat geeft? Dat wil ik als eerste weten, want zonder een goed verhaal kunnen we niks gaan roeptoeteren.

Dus jij vertelt waar je behoefte aan hebt en dan vertel ik of dat inderdaad een goed idee is. Mogelijk adviseer ik om een andere communicatieroute te bewandelen. Voorbeelden:

  • Toetsen met een imago-onderzoek of jouw huidige kernboodschap en gewenste identiteit nog wel overeenkomt met het imago van jouw merk of bedrijf. Want tussen de gewenste en de werkelijke situatie zitten nog wel eens gap’s. Een imago-onderzoek voer ik graag voor je uit. Lees hier meer over bij mijn dienstenaanbod.
  • Je wilt media aandacht maar je hebt geen nieuwswaardige informatie te delen, of je denkt dit te hebben maar na mijn PR-scan blijkt dat het toch te commercieel is. In dit geval gaan we de mogelijkheden onderzoeken om nieuws te creëren. Denk aan het doen van een onderzoek onder jouw doelgroep.
  • Je wilt jouw merk onder de aandacht brengen, maar uit ons intakegesprek blijkt dat jouw persoonlijke verhaal veel mediagenieker is, vermoedelijk omdat het authentiek is.